Je dobře známo, že lithiovým akumulátorům nízké teploty zrovna nesvědčí. Jejich kapacita se snižuje, což se projeví také na dojezdu a maximálním výkonu. Velké mrazy v Chicagu ale nedávno způsobily i problémy s nabíjením.
Problem delsiho stani a startovani v nizkych teplotach byval v chladnem pocasi pred 20 a vice lety bezny i u aut se spalovacimi motory a resil se elektrickym ohrevem motoru - byla tam spirala ktera ohrivala chladici kapalinu (nebo olej?) a spalovaci auto se tak treba prez noc pripojovalo do zasuvky. Delalo se to ve skandinavskych statech a porad se to (jako volitelna vybava) da koupit u aut s obludnymi motory v chladnych oblastech Severni Ameriky. Hadam ze stejne reseni by mohlo fungovat i tady - udrzovaci nabijecky s malym vykonem pro elektroauta
Odpovědět00
Kontext diskuze2Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.